Studio

Uit onze studio

  • Opdracht: presenteer de onderscheidende propositie van onze divisie. Blijf binnen de huiststijl van het moederbedrijf. De customer journey is uitgangspunt voor de gebruikersinterface. Wij ontwikkelden voor KPN Datacenters niet alleen het design maar bedachten ook de slogan.
  • De keuze voor een datacenter is afhankelijk van meerdere aspecten. Elke betrokkene bij de klant heeft zijn eigen aandachtspunten. In dit design wordt alles overzichtelijk gepresenteerd.
  • Het gebruik van sliders werkt drempelverlagend en verleidt de prospect het formulier in te vullen.
  • De uitdaging: een groot industrieel concern met gemeenschappelijke waarden, een sterke cultuur en een herkenbare huisstijl.
  • Binnen een groot concern zijn er heel veel verschillende proposities die je niet allemaal tegelijk op de voorgrond kunt plaatsen. Dit is een manier om overzicht te geven van de mogelijkheden en cross- en upsell te bevorderen.
  • Elke divisie binnen VDL heeft zijn eigen onderscheidende waarde die ze goed voor het voetlicht moeten kunnen brengen. Dat is binnen het design dat wij ontwikkelden goed mogelijk.
  • Op divisie niveau is de focus gericht op leadgeneratie. Deze slimme interactie verleidt prospects om in contact te komen en helpt ze snel aan gerichte informatie.
  • De eigen website kan een belangrijke rol spelen in de werving van nieuw personeel.
  • Op tevreden klanten ben je trots. Daarom wordt het in dit design prominent en groot getoond. Zo dragen ze bij aan de manier waarop de bezoeker jouw bedrijf beoordeelt.
  • We werden benaderd met de vraag om een nieuw design te maken voor Mobilane. De doelstelling van het design is om in contact te komen met de bezoeker.
  • Er is gekozen voor een “groot” design waarbij het beeld het verhaal moet vertellen. De Unique Selling Points hebben daarbij een prominente plaats gekregen.
  • We kozen ervoor het design strak en rustig te houden. De interactie moet klanten heel snel een goede indruk geven van de mogelijkheden.
  • “Ons huidige reclamebureau denkt nog dat alle boeren op klompen lopen, Phoundry snapt onze business tenminste”. De belangrijkste doelstelling was informeren, het design helpt om makkelijk naar de juiste informatie te navigeren.
  • Onze opdracht was een nieuwe look te ontwikkelen voor een bedrijf dat “stilte” verkoopt. Doelstelling van de website is om klanten te vinden voor de geluidsisolerende oplossingen.
  • Prolock is een gepatenteerd product. Het is een duurzaam alternatief voor stalen en houten damwanden. Klanten en adviseurs zijn vaak conservatief en niet gewend aan kunststof al materiaal voor damwanden. Aan Phoundry de vraag om een website te maken om kunststof damwanden te promoten.
  • In plaats dat we kunststof damwanden promoten kozen we ervoor om de voordelen van het merk Prolock onder de aandacht te brengen. De weegschaal laat dat zien. Pas nadat er contact is gelegd wordt het materiaalgebruik toegelicht.
  • De vraag was om de huidige website responsive te maken en tegelijk van een vernieuwde look en feel te voorzien. De doelstelling van de website is leadgeneratie.
  • Sliders en knoppen maken het de klant gemakkelijk en helpen bij het verbeteren van de conversie.
  • Elke pagina kan een landingspagina zijn. Daarom hebben we een beeld bedacht dat de propositie goed samenvat. Dit beeld kunnen we overal laten terugkomen.
  • We ontwikkelden voor Cellro ook nog een tweede concept. Het idee was om niet de industriële robot maar de werkplaats van een gemiddelde klant als uitgangspunt te nemen. We wilden de bezoeker daar in plaatsen. We gebruikten vervolgens de krachtige beeldtaal van een “first shooter” game.
  • Een eerste ontwerp voor een nieuwe responsive website. De producten van JOZ zijn gericht op gezonde koeien die veel melk kunnen produceren. Die krijgen dan ook de hoofdrol in dit design. Ook de Unique Selling Points zijn prominent in beeld.
  • Uiteindelijk gaat het er wel om dat de producten worden verkocht. Naast de producten is er veel aandacht voor conversie.
  • Het beeld sluit aan bij de belevingswereld van de klanten.
  • Een mooie nieuwe responsive website voor de plantenveredeling. Ons ontwerp combineert professionaliteit met conversie-optimalisatie en richt zich met het gebruikte beeld primair op de teler.
  • We kregen de vraag om een totaal nieuwe look te ontwikkelen voor wet-wipes fabrikant CODI. In deze branche vooral websites met machines of algemene beelden met natuur. Wij kozen ervoor het gebruik door mensen centraal te stellen.
  • Betekenisvolle interacties dragen bij aan een actieve beleving door de bezoeker en een hogere conversie.
  • De kernwaarde van de propositie en daaronder een stapsgewijze aanpak om te komen tot resultaat. Op deze manier nemen we de bezoeker mee en leiden we hem naar het punt waarop hij zich bekend maakt als prospect.
  • Design maakt alles mooier. Hier ook een aanmelding voor het Online Magazine, een oplossing die Phoundry biedt voor bedrijven die actief contact willen onderhouden met hun zakelijke relaties.
  • In websites voor retailers staan beleving centraal.
  • Het design neemt de gebruiker mee en helpt hem die haard te kiezen die optimaal past binnen zijn huis. Daarbij wordt ook op een slimme manier gebruik gemaakt van augmented reality.
Nederlands