Share with your friends










Submit
Leertouwer
februari 11, 2017
Werken bij Moba
januari 23, 2017

    Network4Cars

    Na een periode van groei was Network4Cars toe aan een volgende stap in haar ontwikkeling. Om verder te kunnen groeien was een portal nodig waarmee klanten zelf toegang zouden krijgen tot hun lopende orders. En door marketing automation toe te passen wilde Network4Cars haar klantenkring verder uitbreiden. Daarom werd een pitch uitgeschreven voor een nieuwe website die moest worden voorzien van een uitgebreide selfservice portal. 
     
    Phoundry won de pitch en heeft voor Network4cars het gehele traject gerealiseerd, inclusief conceptontwikkeling, design, software development en content ontwikkeling. De website van Network4Cars is zoekmachinevriendelijk gebouwd en geoptimaliseerd voor conversie. De portal is met Visual Force gerealiseerd in SalesForce communities. En er is een integratie doorgevoerd van Phoundry CMS naar SalesForce voor CRM en Perdot voor Marketing Automation.
    Over Network4Cars
     
    Network4Cars is een snel groeiend bedrijf dat actief is in de internationale autohandel. Het bedrijf handelt grootschalig in nieuwe- en jong gebruikte auto’s. Klanten van Network4cars zijn autobedrijven, huur- en autoleasemaatschappijen die zij voorzien van actueel aanbod met de juiste auto's op het juiste moment. In de internationale autobranche zijn vraag en aanbod altijd in beweging.

    Medewerkers verzamelen overal ter wereld data die geanalyseerd wordt om zo trends in de markt te zien. Op die manier kan er een exacte match gemaakt worden tussen vraag en aanbod. Dankzij hun online serviceportal hebben klanten 24/7 inzicht in het actuele aanbod en de status van hun bestelling. 


    Toegepaste diensten



    Nederlands