Blog

december 12, 2016

Hoe ben ik vindbaar op het internet

Een vraag die veel mensen zich vaak stellen. Als ondernemer of websitebezitter wil je niet voor niets online zijn. Je wilt gevonden worden. Meer aandacht trekken. […]
januari 8, 2017

7 marketing trends in 2017

Januari en februari zijn typische maanden waarin iedereen schrijft over trends voor het komende jaar. Afgelopen periode was er geen gebrek aan voorspellingen en verwachte trends […]
januari 22, 2017

Google gaat grote pop-ups voor mobiel gebruikt straffen

Vanaf 10 januari 2017 gaat Google het gebruik van grote popups (intrusive popups) straffen. De reden is dat Google constateert dat er verwezen wordt naar een […]
februari 14, 2017

20 Tips om je blog een betere conversie te geven

Het kan frustrerend zijn: Je besteed veel aandacht aan je blog, je schrijft regelmatig over verschillende onderwerpen, je ziet dat mensen ze waarderen en het bezoek […]
maart 17, 2017

Internationale expansie met je website

Als je hebt besloten om je product of dienst niet alleen in Nederland, maar internationaal aan te gaan bieden zal ook de website meertalig willen maken. […]
april 12, 2017

Het geheime wapen van sales

Met sales automation kunnen we de onbekende bezoeker volgen en deze converteren naar een bekende bezoeker. Er wordt voor gezorgd dat de juiste boodschap op het […]
mei 29, 2017

Een website in het Chinees is meer dan alleen vertalen

China bied ook voor Europese bedrijven grote mogelijkheden. Als je een product of service ook in China wilt verkopen dan is het belangrijk om ook je […]
juli 6, 2017

Marketing en Sales automation voor B2B klanten

Inmiddels heeft u vast wel gehoord van marketing en sales automation dat bedoeld is om de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment […]
juni 11, 2018

Slow branded koffie, LinkedIn en marketing voor B2B

De meeste van onze klanten zijn actief in het B2B-domein. Traditioneel zijn het grotere MKB-bedrijven, die een product maken of een dienst leveren en salesgericht zijn. De […]
Nederlands